mandag, marts 18, 2013

Vanter med elefanter


 Vanterne er en gave til min elefant-glade kusine.
Jeg har brugt en enkelt elefant fra en sokkeopskrift af Urki Gurki ( sokkeopskriften er til salg på Ravelry ) og ladet den indgå i mit eget mønster til vanterne.


Garn: grå og råhvid Finull, totrådet ( Ren uld)
+ en rest orange af noget andet totrådet uld



Og så kan jeg konstatere, at der lige akkurat kan sidde en kat på en vante, når blot den holder benene pænt samlede . . . det plejer ellers at være min anden kat, der dukker op, når kameraet kommer frem, men denne gang var det Bimse, der ville i fokus.

7 kommentarer:

  1. Fine elefantvanter - og fin kat, som sidder meget nydeligt. Sjovt, som katte kan li strikketøj og kameraer :-)

    SvarSlet
  2. Kjempefine votter. Elefanter er fantastiske dyr og gjør seg godt som dekor. Og så skal de være særdeles lykkebringende :))
    Spesielt når snabelen peker oppover.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med info om lykkebringende elefanter :-)

      Slet
  3. Vidunderlige vanter - både sjove og superflotte :-) Og en lurifax af en kat :-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte vanter, de kan da ikke undgå at vække lykke, og jeg ved heller ikke lige hvad der er med katte og uld, må sige som Møghe - de drages

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine, det ser godt ud med den orange kontrast.

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet