torsdag, januar 14, 2010

Kulsort cardigan

Jeg har begået en kulsort lille cardigan med hulmønster - den har faktisk været færdig siden før jul.
Det er nærmest umuligt at vise de fine detaljer i det sorte strik, så jeg vil anbefale jer et kig på den oprindelige cardigan strikket op i hvid .

Jeg er sikker på at den bliver et hit, når det igen bliver tid til ærmeløse kjoler og man får brug for "lidt let" at have over sig.
Men jeg kan forsikre jer om, at det krævede både briller og godt lys at strikke den - især fordi den udover hulmønster er strikket i et løsttvundet bomuld, så det var som at strikke med sammenrullede sytråde, som pinden hele tiden kun fangede halvdelen af !

Detalje :
Og så tak for de søde kommentarer til min vildmarkstrøje i sidste indlæg :-)

5 kommentarer:

  1. Hold fest, hvor det bare går derud af med færdig gjorte projekter! Sejt!

    SvarSlet
  2. Jeps Mette - jeg er i "tag-dig-dog-sammen-og-få-gjort-noget-færdig-humør" !!

    ;-)

    SvarSlet
  3. I wouldn't be able to see when I finished. Black (or dark blue) is horrible for me to knit with. You did a fantastic job, it is beautiful!!

    Yvette

    SvarSlet
  4. Nøjjj sikke du får strikket, det er da en genial lille trøje..den er jeg også sikker på du får meget glæde af ;-)
    Go dag knus

    SvarSlet
  5. Hvor er jeg glad for at du kikkede ind på min blog, så jeg opdagede din, sikke nogle fine ting du laver :0). er din Cristel trøje færdig ? den vil jeg gerne se når den er færdig?

    SvarSlet