onsdag, april 08, 2009

Workshop

Sidste søndag i marts deltog jeg i 5 timers workshop med Christel Seyfarth som foredragsholder og underviser.

Det var nogle absolut vidunderlige timer, hvor jeg sugede til mig af inspiration. Det var skønt at være omgivet af så mange smukt kreerede trøjer, jakker og sjaler.

Christel selv var iført en af hendes seneste kreationer - WAUV !

Efter Christels oplæg og efterfølgende undervisning i teknik, var der tid til selv at prøve - jeg tror de fleste af de 40 tilstedeværende kvinder kastede sig ud i det - i hvert fald var der gang i rigtig mange garnrester.

Jeg kastede min kærlighed på en flower-power-frakke, som kom til at tilhøre en MÅ-EJE-kategori .... Den kan ses på Christels hjemmeside under garnkits. Jeg kan jo ikke strikke noget uden at lave bare lidt om på mønsteret, og Christel var heldigvis lydhør overfor mine ønsker, så der er et kit med mine egne farveforslag på vej til mig.

Og lad så disse brudstykker tale for sig selv - man kan da kun blive glad i låget at at se sådan noget strikketøj :














5 kommentarer:

  1. Cristal's jacket is wonderfully lit up with colors!

    The rest of the color combinations scream Summer all over them.

    It sound like you had a fantastic time!

    Yvette

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det spændende og sikke nogle flotte farver og mønstre du viser frem - det er bestemt til at blive glad i låget af :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig flot, det bliver spændende at se dit færdige sjal i helt egne farver.

    SvarSlet
  4. Ih hvor ville jeg gerne kunne strikke sådan noget! :)

    Knus og Kram Tulle

    SvarSlet