søndag, december 17, 2006

Taske med cykelslange

Midt i gårsdagens julegave-indkøb fik jeg sneget et besøg i Butik Strik ind .... min mand fik en tiltrængt sidde-pause m/ kaffe og jeg fik garn til en taske, så det var et godt indslag i en travl eftermiddag.
Tasken bliver en kombination af denne taske fra Butik strik og denne taske strikket af Anne.
Jeg nåede langt i går aftes - startede med at strikke i pauserne til en indendørs fodboldturnering, hvor sønnen deltog - fortsatte til langt over midnat hjemme. Er derfor noget længere end billedet viser, men på daværende tidspunkt troede jeg ikke det blev til mere.
Kan næsten ikke vente med at blive færdig - er virkelig tændt på dette lille nemme projekt.

1 kommentar:

  1. Skønt, Dorte. Glæder mig meget til at se det færdige projekt! knus Mette

    SvarSlet