fredag, november 25, 2005

Hittebarnet

Jeg fik lyst til at lave en mindre udgave af dukkerne med spaghetti-arme.

Til hende her har jeg kun slået 16 masker op til kroppen - strikket på 4 pinde - taget lidt ind til hals og ud igen til hoved.

Men så kom min søn på banen : "Laver du én til mor ?? Jamen, du har jo endnu ikke lavet hår og ansigt på den sidste du strikkede !!"

Øh .... har han ret ? Er jeg en dårlig dukkemor ?

Må erkende, at det nok har lange udsigter før hende her kan få tøj på kroppen ... jeg har ALT for mange andre projekter i gang ...

I et forsøg på at give hende et lykkeligt liv, har jeg givet hende en ny chance som hittebarn. Håber hun bliver fundet af en mere ansvarlig dukkemor ... måske en, der kan give hende noget tøj på, inden det for alvor bliver vinter ???

Kærlig hilsen Dorte

1 kommentar:

  1. Du ka' slet ikke stoppe igen! :o) Jeg har selv fået en bestilling fra Anna, på en dukke til kusinen, så jeg skal til at vove mig ud i at kreere noget tøj for jeg vil ikke lave det samme som til Mona Måneskin...ret træls. :o/

    SvarSlet