søndag, august 14, 2005

Flere ting af og på pindene

Jeg glemte helt, at jeg jo da fik strikket en hel sok i bilen på vej hjem fra ferie - har snart strikket så mange sokker, at jeg ikke tænker på dem som strikketøj, der er værd at vise frem.
Men disse er strikket i Fortissima Tweed - et garn som jeg er RET begejstret for :


Og så er det jo imponerende, når en levende model vil sidde stille længe nok, til at komme med på billedet ...

På en strøgtur i København i torsdags, kom jeg liiiige til at købe et par nøgler Kid Mohair i stof2000 .... og så kom jeg liiiiige til at starte på nedenstående sjal om aftenen :



Farven kommer overhovedet ikke til sin ret på billedet - er nydelig støvet grøn i virkeligheden.
Har ellers både babyfutter, Mermaid og lang jakke på andre pinde .... undskyldningen for at gå i gang med sjalet er, at det skal bruges som gave meget snart.
Og det skrider jo raskt fremad selvom garnet er tyndt - på pinde 9 bliver det hurtigt til noget.

Kærlig hilsen Dorte

3 kommentarer:

  1. Skøn og stilsikker model. Stor ros.
    Ser ud som om den lille hvide plet er hjerteformet, er det rigtigt?
    Jeg er dybt fascineret.

    kh
    Sanne B.
    ejer af verdens mest ufotogene hankat.

    SvarSlet
  2. Hmmmm, det lyder som min ferie, strikkeintentionerne var der, meeeeeen... Mermaid, den vil jeg gerne høre mere om...
    Ulla

    SvarSlet
  3. Din smukke kat ligner min :-) bare en slankere udgave må jeg indrømme.

    SvarSlet