fredag, december 17, 2010

Sidste pung i denne omgang



Endnu en lille taske-pung er færdig - denne gang i en brun version, hvor jeg samtidig afprøvede hækling med to farver. Er ret tilfreds med den ternede bort hæklet med stangmasker.


Pungen er en gave - jeg måtte i mandags forære den halvfærdige pung til modtageren og så tage den med hjem igen til færdiggørelse. Jeg var ellers startet i rimelig god tid, men min sofa slugte min hæklenål . . . . lyder som verdens bedste undskyldning, men der ER faktisk en 2½ mm sprække, som en hæklenår kan trille ned i ... og vupti ligger den nede i et hulrum i sofaen ....

Nu er nålen opereret ud af manden i huset - uden at skille sofaen ad :-)

6 kommentarer:

  1. Haha, utrolig hvor våre strikkepinner og heklenåler kan ta veien:) Kjempefin heklet pose:)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød, den pung.
    Nu ved jeg, hvorfor jeg har op til flere hæklenåle i samme størrelse....det er for at gardere mig mod sofalånerne!

    SvarSlet
  3. den er utrolig flot. ja de hækle nåle har det med at smutte væk :0)

    SvarSlet
  4. Du skriver at hæklenålen er opereret ud af manden i huset...... hmmm, jeg tror jeg ved hvad du mener: det må være sofaen, manden har opereret den ud af:)) Ellers stakkels mand....
    God weekend til dig:))

    SvarSlet
  5. Ha ha fru Larsen - meget skarpsindigt set, at min formulering kunne misforstås :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er så glad for den, Dorte. Dejligt med en operationskyndig ægtemand.

    SvarSlet