lørdag, januar 09, 2010

Vildmarkstrøje færdig

Min vildmarkstrøje som jeg startede på for 1½ år siden er endelig færdig. Selve trøjen har sådan set været færdig over et år, men da jeg blev i tvivl om, hvordan jeg skulle afslutte den med kanterne ... tja, så røg den hen i bunken med ufærdigt håndarbejde.

Jeg startede efter Liselottes opskrift her , men har ændret en del på den undervejs - fra ærmegabet og ned har jeg taget en del ind for derefter at tage ud igen efter taljen, så trøjen blev lidt mere kropsmær end Liselottes model.
Jeg har hæklet fra to forskellige nøgler af Evilla 8/2 garn - 2 omgange fastmasker på skift fra hver nøgle - på nål nr. 6.




6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin. Og flotte kanter :o)

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe
    Jeg synes den er vildt flot og en super facon.

    SvarSlet
  3. Den er meget smuk - godt gået!

    SvarSlet
  4. Dejligt med et færdigt projekt som man er tilfreds med!

    SvarSlet
  5. Den er rigtig pæn og rare farver.

    SvarSlet
  6. Flot flot stykke arbejde - lækkert farve valg;-)
    Knus

    SvarSlet