lørdag, november 03, 2007

Pay it forward

Jeg har gennem en lille uge fulgt eksplosionen af projekt "pay it forward" på diverse blogge - og nu blev jeg så fristet til at deltage - vil du også være med ?

Reglerne er simple - Kun 2 krav skal opfyldes :

- Du skal ha’ en blog, så du også kan sprede budskabet.
- Du skal sende dine egne 3 hjemmelavede gaver afsted, inden november 2008.

De første 3, der reagerer på dette indlæg, bliver dem der får tilsendt en hjemmelavet gave fra mig .... måske får du den snart - måske går der måneder - men jeg lover at du får din gave inden vi når til november 2008.

3 kommentarer:

  1. Hej Dorte,

    Der er godt nok mange, der er med i Pay It Forward, og jeg vil også, for jeg synes, at det er en meget sød ide.

    Så jeg hopper med på vognen.

    Hilsen

    Anne

    blog.annebauer.dk
    www.annebauer.dk

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe

    Jow, jeg vil gerne være med! :-)
    Tillykke med dit nye job, det må godtnok være noget af en mundfuld at skulle skifte så hurtigt.

    Hilsen Sidsel
    paakrogen.wordpress.com

    SvarSlet
  3. Hej Dorthe.
    Rigtig go' blog, du har :o)..
    Har lige lært at hækle, så det går derudaf. Så begyndelse på dit tæppe i bølger. Det bli'r fint!
    Så må jeg vel være nr. 3 her...
    Hilsen Iben

    SvarSlet