mandag, oktober 01, 2007

pyramide

Jeg havde lige brug for lidt afveksling fra det dødssyge arbejde med hæftning af ender på sekskant-tørklædet .... fik en idé om at lave en pyramideformet nålepude.

Frem med ternet papir, blyant og saks ..... tegne, tegne .... klippe, klippe ... sy, sy .... så stod der en fin kegle på mit bord. Jeg har lagt en kvadrat af pap i bunden inden jeg fyldte den med pladevat - det giver en god plan bund, så den ikke vælter.

Jeg forestiller mig, at den er god at have stående ved siden af symaskinen, hvor der tit skal tages nåle i og ud i det uendelige.

Pyramiden er 13-14 cm høj.

Jeg havde en frivillig model til fotoseancen, men hun blev træt efterhånden som jeg tog flere billeder :

Mine katte er meget selskabelige - vil helst være, hvor vi er og allerhelst være i centrum, så der sidder ofte en kat midt på avisen, på enden af strikketøjet, oven i lektierne ....

4 kommentarer:

  1. kender godt det med kattene der vil være midtpunkter, men det er jo også rigtig hyggeligt- for det meste altså

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. Du er blevet tagget :-)

    Kig på min blog.

    KH Britta S

    SvarSlet
  3. Det er hyggeligt med selskabs dyr. Din kat er så en lidt mindre udgave af slagsen...... Den nålepude bliver du glad for! knus Mette

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare kær din misser.. og sikke en fin nålepude;-))

    SvarSlet