lørdag, november 19, 2005

Det første garn

Tusind tak for alle de pæne ord om min Mermaid - det luner meget.
Jeg har nu haft den på ved flere lejligheder og den bliver allevegne rost og beundret - jeg sender straks de rosende ord videre til Hanne Falkenberg, der står for det unikke
design.

Jeg har lavet mit første garn på rokken !! Det er langt fra perfekt, men det ligner da så absolut noget man kan strikke af.
Egentlig ville jeg have vist jer et billede af to nydelige bundter garn, men der var en kat, der blev helt vild af lugten af råuld og opførte sig som en kattemor overfor de to "killingebundter" - de blev flyttet og slikket på .... efter at have taget billedet, har jeg nu bragt mit garn i sikkerhed.





Lige Lovlig Langbenede Lola har fået venner !!
Katten Trunte har ellers svært ved at lade Lola sidde i fred - det er for fristende med de lange ben, der hænger og indbyder til lidt leg med en kattepote - men her er de da fanget i en yderst fredsommelig situation.
Lolas blege veninde til venstre mangler lige den sidste finish ....

Kærlig hilsen Dorte

3 kommentarer:

  1. Hej Dorte!
    Den kat er da slet ikke til at stå for. Din blog er hyggelig at besøge.
    Herlige hilsner Christa.

    SvarSlet
  2. Hold da op - du har da hurtigt fået styr på det spinderi, hva'? (ligesom katten, ha-ha).

    Lolas veninde må da vist med på en cykeltur i solen, så hun kan få lidt kulør.

    KH Tina

    SvarSlet
  3. Hej Dorte,

    Hvor er det bare et godt billede af LLLL (var det nok L'er? ;o)) + kat + bleg veninde *lol* Glæder mig til at se endnu en dukke færdig, de er simpelthen for kære :o)

    Mange hilsner
    Randi

    SvarSlet