tirsdag, maj 10, 2005

Babyfutter i lange baner

Nu har jeg snart fået styret min lyst til at strikke små yndige babyfutter.
Har på en uge strikket 6 stk = 3 par.
Første par, som jeg præsenterede forleden, er allerede sendt afsted med posten.
De næste to par sendes i morgen :



Så kender jeg heller ikke flere nyfødte børn .......
Jeg opgav at scanne den oprindelige opskrift på futterne - syntes den var lidt svær at forstå, så jeg skrev den i stedet om.


OPDATERING : Jeg har lagt opskriften ind på andet indlæg på min blog : Babyfutter

25 kommentarer:

  1. Hej Dorte,
    De er rigtigt flotte de futter - hvad er det for noget garn? - det har nogen meget smukke og rolige farveskift.
    Mange hilsner,
    Britt

    SvarSlet
  2. HVor er de bare kanonsøde, sikke en produktion !!
    Men til de helt små formoder jeg (ja, man kan vel bare strikke større *S*)

    Ved lejlighed vil jeg da gerne modtage opskriften...

    KH Vivian
    (P.S. Rasende hyggelig blog du har !!)

    SvarSlet
  3. nåja, en mailadresse ;-)
    vivian.thomsen@adslhome.dk

    SvarSlet
  4. Hej Dorte!
    hvoe er de kære, de futter. Jeg vil også gerne bede om opskriften. Min e-mail adresse er
    sommer@moerkes.net
    Hilsen Inge

    SvarSlet
  5. Kære Dorte.
    Jo tak - jeg vil også gerne be' om en opskrift på babysutter. De er da bare for søde!:-)
    Knus fra Marianne
    markno@mail.tele.dk
    PS: Din Dear Jane bliver flot!!

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe.

    Jeg vil meget gerne bede om opskriften på babyfutterne. de er bare for søde.

    Mail til ConB@post.cybercity.dk

    Knus fra Conni.

    SvarSlet
  7. Hej Dorte.
    De er bare så søde de små futter du
    har lavet.
    Kune man falde på knæ og be´pænt om opskriten.
    Hilsen Pia Jensen
    jensen@nrdc.dk

    SvarSlet
  8. Kære Dorte.
    Jeg har ledt og ledt efter den opskrift, jeg engang havde til sådan nogle babyfutter.
    Jeg vil meget gerne have opskriften.
    Jeg er lidt usikker på, hvordan det her fungerer. Min mailadresse er: marianne.bager@naeshoejskolen.dk
    På forhånd tak! Marianne

    SvarSlet
  9. Hej Dorte
    Jeg synes at de er enormt søde sutterne, og jeg vil os meget gerne have opskriften.
    Min mail addresse er:
    gudi_34@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Hej Dorte!

    De er riktigt söde de små babyfutter. Jeg vill meget gerne be om opskriften. Min e-mail er: evas_syster@hotmail.com.

    Hilsen Annelie

    SvarSlet
  11. Hej Dorte,

    sikke nogle søde "futter". Jeg vil meget gerne have opskriften.
    Min mail-adresse er: nanne.q@hotmail.com

    kh - Marianne

    SvarSlet
  12. hej kan jeg lokke opskriften ud af dig på de små søde futter vil det værer meget dejligt v.h irene

    SvarSlet
  13. glemte min e-mail fam-jerup@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Vild flot blog du har. Jeg vil blive glad for en email med opskriften med de dejlige futter. min mail adr er: I.marieholt@gmail.com
    Mange hilsener Inga

    SvarSlet
  15. Hejsa Jeg ville høre om du ville sende opskriften på de søde futter. sarahwittus@hotmail.com
    Da jeg skal prøve at lave nogen til min svigerinde

    venlig hilsen Lisa

    SvarSlet
  16. Hej!
    Lige de babyfutter jeg har ledt efter en opskrift på. Vil du maile den til mig?
    mette.eilert@gmail.com

    SvarSlet
  17. Hej
    Søgte lige efter opskrift på babyfutter og fandt din. Den vil jeg meget gerne have tilsendt på mail. Adresse: b.noergaard@ejsoft.dk

    På forhånd tusind tak.

    SvarSlet
  18. Hej Dorte
    Jeg vil gerne have tilsendt opskriften på babyfutterne
    Adresse: olavk@post1.dknet.dk
    v.h. Birthe

    SvarSlet
  19. Hej Dorte.

    Jeg vil utrolig gerne have tilsendt opskriften tilsendt.

    Min mail er: holm.katrine@gmail.com.

    Mvh

    Katrine

    SvarSlet
  20. Kunne jeg få opskriften sendt pr mail?
    bustrupvej33@jubii.dk
    De ser super fine ud:-)

    SvarSlet
  21. Hej.
    Jeg har også lige en rest garn tilbage efter at have strikket en lille trøje.
    Det vil jo fuldende sættet med et par futter.
    Så kunne også godt bruge opskriften..
    Mvh. Mette-b-p@hotmail.dk

    SvarSlet
  22. Hej, jeg ville rigtig gerne modtage opskriften på babyfutter....jannijensen64@gmail.com.
    Tusind tak...

    SvarSlet
  23. Opskriften er tilgængelig i andet indlæg på min blog : opskriften ligger på i et andet indlæg her på bloggen : http://dottelot.blogspot.dk/2012/01/opskrift-pa-babyfutter.html

    SvarSlet
  24. Er det stadig muligt at bede om opskriften på mail? jennibrinch@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg har skrevet opskriften på et blogindlæg - derfra kan du selv kopiere og printe :-)
      http://dottelot.blogspot.dk/2012/01/opskrift-pa-babyfutter.html

      Slet