lørdag, januar 15, 2005

Garn til lang trøje




Jeg har indkøbt dette flotte garn til en lang trøje, der skal strikkes i to tråde garn ( Calypso og et viscose-garn jeg ikke lige husker navnet på).

Trøjen, der nærmest er en lang frakke, har jeg fundet i Hendes Verden nr. 31 2004.
Modellen har bl.a. været udstillet i Uldstedet i Lyngby.

Men ..... opskriften driller! Jeg har strikket og pillet op adskillige gange.
Lige nu ligger ½ meter frakke helt stille og venter på at jeg beslutter mig for at strikke videre eller pille op ....
Hm ... det var ellers tænkt som sådan et hurtig-projekt : Strik en frakke på to dage.
Sådan gik det ikke lige ......
Så indtil videre må jeg nøjes med at glæde mig over det smukke garn.

Kh Dorte

3 kommentarer:

  1. Hvaaaa', er det pind 20 eller så'n noget? Pyha, det er hårdt at strikke med...men jeg glæder mig til at se, hvad (om?) du får kreeret noget. :o)

    SvarSlet
  2. Garnet ser rigtig flot ud... Jeg håber der kommer en frakke ud af det. Ulla

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget værre end når en opskrift driller! øv. Jeg håber projektet flasker sig alligevel, garnet ser i hvert fald utroligt lækkert ud :O)

    SvarSlet