søndag, december 26, 2004

Restestrømper



Så lykkedes det for mig, at få et billede ind i denne blog - takket være god hjælp fra Mette

Strømperne er strikket af en rest regnbuefarvet sat sammen med ensfarvet sort - blev færdige for et par uger siden og min datter har siden brugt dem flittigt.
På skafterne har jeg strikket hveranden farvet stribe i vrangmasker, for at opnå en relief-virkning. ( De "bulne" striber er 3 pinde brede = 1 pind ret - 2 pinde vrang ).

Og nu blev klokken alt for mange !! Tiden flyver altså af sted, når man sidder og bikser med sådan noget computer-halløj !

Godnat fra Dorte

1 kommentar:

  1. hej Dorte :)
    vil lige smide en kommentar angående dine tøfler, som du skrev om i min blog. Det er en god idé at bruge det garn der står i opskriften, og hvis man som jeg (altid) prøver at finde noget "billigere og bedre", så kan man strikke en strikkeprøve, som man måler på før og efter vask... så er det til at styre, hvor stort man skal strikke før man filter :)
    Jeg har planer om at strikke en the-hætte, som jeg vil filte... så jeg skal have gang i lommeregneren! Men jeg håber det lykkes :)

    god fornøjelse i blog-land - man bliver helt afhængig af det ;)
    mange hilsner Elisabeth

    SvarSlet